Blog

Het laatste nieuws, inspirerende blogs en handige tips: wij zorgen dat je niks mist op het gebied van werken en studeren.

Waarom het voor jou als werkgever voordelig is om je werknemers thuis te laten werken!

Werkgever

Waarom het voor jou als werkgever voordelig is om je werknemers thuis te laten werken!

Thuiswerken is een trend die de arbeidsmarkt steeds meer domineert. Uit onderzoek blijkt dat 59% van de millennials en Gen Z’ers aangeeft dat thuiswerken een prioriteit is bij het zoeken naar een baan. Maar liefst 54% van hen zoekt bovendien naar bedrijven die werken op wereldwijde locaties mogelijk maken. In deze blog gaan we dieper in op de voordelen van remote werken voor werkgevers.
Lees meer
Facebook: adverteren of post promoten

Werkgever

Facebook: adverteren of post promoten

Adverteren op sociale media is dé manier om nieuwe klanten te bereiken. Facebook is met zijn 1,6 biljoen gebruikers het meest populaire kanaal. Maar wanneer kies je nou een Facebookadvertentie en wanneer voor een gepromote Facebookpost?
Lees meer
Waarom werken met NBBU aangesloten bureau?

Werkgever

Waarom werken met NBBU aangesloten bureau?

Benieuwd waarom u er altijd voor moet kiezen om met een uitzendbureau te werken dat bij de NBBU aangesloten is? In deze blog leest u er alles over!
Lees meer
De voordelen van het werken met een uitzendbureau

Werkgever

De voordelen van het werken met een uitzendbureau

Uitzendbureaus zijn niet meer weg te denken. Ze brengen vacatures en werkzoekenden bij elkaar, dankzij de kennis van de arbeidsmarkt. Benieuwd naar alle voordelen van het werken met een uitzendbureau? Je leest ze hier!
Lees meer
Deliveroo mag zijn bezorgers niet verplichten als zzp’er te werken, wat zijn nu hun opties?

Werkgever

Deliveroo mag zijn bezorgers niet verplichten als zzp’er te werken, wat zijn nu hun opties?

De manier waarop Deliveroo haar bezorgers heeft verplicht om als zpp'er te werken is een veel besproken onderwerp deze week.
Lees meer
Conversie door gebruik van psychologie

Werkgever

Conversie door gebruik van psychologie

Een bezoeker beslist binnen een paar seconden of hij je website de moeite waard vindt of wegklikt. Nog voor de fold (vouw), het beeld dat je ziet voordat je naar beneden scrolt, moet je je bezoeker weten te overtuigen.
Lees meer
Vorige
1 2 3 4 5