Online uitzenden & Verloning - Recruit a Student

Online uitzenden en verloning

Wanneer kiest u voor online uitzenden?

Alleen de gewerkte uren van de uitzendkracht betalen, het kan met onze online uitzendformule. Tijdens een periode van 1 jaar heeft u geen verplichtingen of risico met ziekteverzuim en betaalt u dus alleen de werkelijk gewerkte uren.

Wat is online uitzenden?

Met online uitzenden kiest u ervoor de werving & selectie door Recruit a Student uit te laten voeren op basis van een geautomatiseerd online platform. Wij brengen de gewenste werknemer(s) juridisch gezien bij ons onder. Wij maken de arbeidsovereenkomsten op orde, zorgen voor een correcte loonuitbetaling en nemen al het werkgeversrisico op ons. Zo bespaart u met uw onderneming tijd en geld.

De bij ons ondergebrachte werknemer kan elk moment van de dag inzicht krijgen in de eigen arbeidsovereenkomst, loonspecificatie, uitbetaling en arbeidsrechtelijke vragen. En ook u heeft via het digitale platform 24 uur per dag inzage in de periodieke kosten en beschikking over de managementinformatie.

Voordelen op een rijtje

Online uitzenden bij Recruit a Student brengt verschillende voordelen met zich mee. Veel werkzaamheden worden voor u gedaan waardoor u kostbare tijd bespaart. Dit zijn uw voordelen als u het online uitzenden door ons laat doen:

  • U ontvangt alleen een factuur voor het totaal aantal gewerkte uren.
  • Geen verplichtingen of risico met betrekking tot ziekteverzuim
  • Arbeidsovereenkomsten, uitbetaling en loonspecificaties worden door Recruit a Student verzorgd
  • Online toegang tot managementinformatie 24 uur per dag, 7 dagen per week
  • Leuke extra’s als korting op uitzendtarieven

Natuurlijk kunt u altijd even binnenlopen bij één van onze vestigingen. Liever telefonisch contact? Vul dan ons bel-mij-terug formulier in.

Direct geholpen

Een van onze accountmanagers spreken over werving & selectie of direct een offerte aanvragen?

Onze blogs voor Werkgevers

Wat is een effectieve slogan?

Werkgever

Wat is een effectieve slogan?

Wat is nu beter? Een slecht slogan om interesse te wekken of een die een serieus beeld geeft bij je organisatie? Wilt u weten welke vorm effectiever is voor uw bedrijf? Lees dan snel verder!
Lees meer
Hoe kun je de werksfeer bevorderen?

Werkgever

Hoe kun je de werksfeer bevorderen?

Werken is meer dan alleen maar geld verdienen. Daarom is het belangrijk dat er een positieve werksfeer heerst binnen het bedrijf waar je werkzaam bent. In deze blog lees je hoe je het de werksfeer kunt bevorderen.
Lees meer
Het verschil tussen branding en marketing

Werkgever

Het verschil tussen branding en marketing

Het één kan niet zonder het ander, maar wat is nu het verschil tussen branding en marketing? Online Student legt het uit in een blog.
Lees meer
Aan de slag met SEO

Werkgever

Aan de slag met SEO

SEO en online vindbaarheid zijn onlosmakelijk aan elkaar verbonden. Gevonden worden door de zoekmachines is een doel op zich want je kan nog zo’n mooie website hebben, als je niet gevonden wordt door Google, Yahoo of Bing, heeft niemand er weet van.
Lees meer
Studenten als hulponderwijzer ontlasten thuiswerkende ouders

Werkgever

Studenten als hulponderwijzer ontlasten thuiswerkende ouders

Studenten geven onderwijs aan huis om thuiswerkende ouders te ontlasten. Bij studentenuitzendbureau Recruit a Student is het vanaf 14 april mogelijk om een Hbo of WO-student in te huren als hulponderwijzer voor kinderen van groep 3 t/m 8. “Eindelijk even ongestoord die conference call in”, zegt Remco Beijer directeur én vader van drie kinderen in de basisschoolleeftijd.
Lees meer
Customer Journey

Werkgever

Customer Journey

Lees meer
Tips voor het opzetten van een goede reclamecampagne

Werkgever

Tips voor het opzetten van een goede reclamecampagne

Het maken van reclame is essentieel. Door goede reclame laat je jouw bedrijf opvallen en wordt je gemakkelijker gevonden door toekomstige opdrachtgevers en klanten. Maar hoe zet je nou zelf een goede reclamecampagne op? In deze blog geven we interessante tips!
Lees meer
Subsidies voor bedrijven die werken aan een lagere werkdruk

Werkgever

Subsidies voor bedrijven die werken aan een lagere werkdruk

Een steeds hogere werkdruk is een actueel probleem. Lees er hier meer over.
Lees meer
Generatie Y op de werkvloer

Werkgever

Generatie Y op de werkvloer

Flexmarkt heeft recent onderzoek gedaan naar wat de motieven zijn van generatie Y om te werken. Wat vinden zij belangrijk binnen hun (bij)baan en wat zijn hun behoeften? En nog belangrijker: hoe speel je hier als organisatie op in? Je leest er alles over in deze blog.
Lees meer
Ziekteverzuim? Wat doet u er tegen?

Werkgever

Ziekteverzuim? Wat doet u er tegen?

Wat kunt u het best doen tegen ziekteverzuim? In deze blog geven wij tips!
Lees meer